De opbouw van je energielabel bekijken

Energielabel

In dit jaar is het eindelijk mogelijk geworden, dat je als huurder de hele opbouw van je energielabel kan inzien (controleren)

Ondanks dat een verhuurder verplicht is jou het energielabel te overhandigen, gebeurde dat maar zeer, zeer weinig.

Daarom is dankzij de Woonbond het mogelijk geworden, dat je het online kan inzien en kijken wat er wel of niet geïsoleerd is. (Net als een koper)

Dit in tegenstelling met het oude EP online, dan zag je alleen de letter van het label en dan wist je in principe nog niets.

Doe dat vooral en kijk in je eigen omgeving bij HW Wonen of dat klopt met wat zij vermelden.

Zo niet vraag uitleg bij HW Wonen!

Zie hierbij de link naar het artikel van de Woonbond hierover, hoe je dat kan doen, het hebben van een mijn DigiD is wel nodig.

Huurdersvereniging Hoeksche Waard
Postbus 1088